2009. szeptember 17., csütörtök

Micsoda szerencse...

Bejegyezte: Lidi dátum: 22:06
Ma reggel kaptam ímélben...gazdag lettem:

Gratulálunk a szerencsés gyoztes,

Ez azért kapja az idei, a Shell Promo, amely alapja az e-mail címek levonni a világ egy idoben az interneten.

Keresztül Szavazni rendszer, az e-mail, valamint további hét választották a gyoztes a promo. Ennek eredményeként nyersz $ 500.000.00USD. Gratulálunk!

Annak érdekében, hogy kihasználják a gyoztes díjat, akkor kapcsolatba kell lépnie a követelések ügynök az alábbi adatokat, és adjon neki a nyertes szám: 1 2 26 30 40 21 és Hiv. Szám ILP / HW 46704/33, beleértve a telefonszámot egyszeru kommunikáció.

Mr. Micheal Adams.
Telefon .. +234-703-746-9568.
E-mail: company_shelloil@yahoo.com

Gratulálunk!

Aláírt,
Igazgatás


Amint ideér a pénz,mindenki kap tőlem egy autót :D

5 megjegyzés:

anya.25 írta...

Gratula!!!!!!!! :))
Hív szám,.egyszerű kommunikáció? háháhááááááá :D

Anonymous írta...

szija! ezt mikor kaptad?? bocsi, csak én is kaptam egy ilyet, már egy bank is felvette velem a kapcsolatot, csak 400 eurót kérnek az intézkedésekért. neked már jött effajta üzenet? szerinted is kamu az egész?

Lidi írta...

Névtelen gyanítom,hogy kamu...de ha mégsem,akkor veszek nekik egy tolmácsot örökbe,amint ideér a pénz :D

linbori írta...

:D:D:D:D

LiliNortianyu írta...

kétszer is elolvastam:DD

 

Domi és Bálint Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea