2009. június 11., csütörtök

Nem vesztünk el

Bejegyezte: Lidi dátum: 4:34
Megvagyunk,jól vagyunk.Csak éppen borzalmasan szenvedünk a melegtől(én legalábbis tutira :D ) .Elkiabáltam,hogy nekem kedvez az időjárás.Domi éhségsztrájkol,hogy mi ellen,azt szerintem ő sem tudja,de minimális a kaja,amit elfogyaszt egy nap :-/ .Én egy évvel öregebb lettem,de szerencsére csak a gyereke(i)men veszem észre az idő múlását (jó is lenne,hihi):D:D.Itt is szeretném mindenkinek megköszönni a sok jókívánságot,annyira nagyon jólesik,hog yilyen sokan gondoltatok rám tegnap♥.Az ünneplés csak finoman,családi körben telt.Se fetrengős,se hajnalig tartó buli nem volt...olyan majd talán a 30.-on lesz,ha lesz :).

Más:

Szeretnék szívességet kérni,ha valaki lenne olyan kedves majd és beblogolná,hogy megszültem,azt nagyon megköszönném(persze küldök hozzá jelszót meg mindent) .Nem tudom,hogy drága párocskámnak menne-e,ezért inkább valaki rutinost kérnék meg :).Választani nem tudnék mi alapján,így aki először jelentkezik,annak megy majd az üzi :) Előre is köszi

9 megjegyzés:

Bibécske írta...

én nagyon szívesen beírom:)

khajni írta...

bár eddig nem beszéltünk túl sokat de én szivesen megteszem , már ha az neked megfelel :) Boldog Születésnapot :) Domi meg tündéri :) puszi :)

Bibécske írta...

ja, és Beki sem eszik:( gondolom a meleg miatt van, de iszik, és az a lényeg:) te is igyál sokat, nehogy rosszul legyél:)
Puszi

szilvo írta...

na erröl le késtem és nórim se eszzik csak kicsit de iszik meleg van mi se eszünk pápás

hermi67 írta...

Peti sem eszik mostanában 2napja) napközben sokat,szívesebben issz a a tápszert.nyilván ebben a nagymelegben inkább a folyadékra vágynak Ők is. És persze én is szívesen beblogollak-de ha küldesz egy sms-t,az én blogomba is kiteszem:-D. 30/281-8806(meg pesze a chaten is.
puszi vigyázz magadra ♥

any írta...

szilvo én is lekéstem:0(((((

Judit /juci68/ írta...

Na erről lekéstem, pedig kétszer is benéztem ma hozzád!! :D Azért én is szívesen beteszem a saját blogomba, ha meg engeded :) majd mail-ben küldök telefonszámot és kérlek üzenj, ha megszültél!! :) sok puszi:)

picuranyu írta...

Hát, nem irigylek egy kismamit sem, akinek ilyenkor már nagy pocakja van. :)

vicger írta...

Utólag is boldog szülinapot!!!!!!!!!! :)
Biztos a meleg miatt nincs étvágya Őkelmének, majd meg jön az enyhüléssel az étvágy is! :)

 

Domi és Bálint Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea