2009. február 27., péntek

Útra készen

Bejegyezte: Lidi dátum: 11:15
Eljött ez az este is.Egész nap egy Quimby szám pár sora járt az eszemben:
"...Most már dobozban, ami fontos,
azon lakat, és lakat a szádra..."
Pakoltam,dobozoltam,zsákoltam ma reggeltől estig.Domi persze segített :D ,egy élmény volt...amit én be,azt ő ki :D .
Most ülök itt a szinte üres szoba közepén és csak úgy jönnek az emlékek.Nehéz elmenni innen,olyan sok minden köt ide.Március 3.-án lesz két éve,hogy itt lakunk és együtt lakunk.Itt teszteltem pozitívat először,ide hoztuk haza Domit,itt tanult meg ülni,kúszni-mászni,itt állt fel először:).Aztán a második pozitív teszt,egyszóval tengernyi fontos eseménye az életemnek itt történt.De nagyon várom is már az új albérletet,gyönyörű a lakás,tökjó ott is a környék,közel a város.És majd oda is másik ezer élmény fog kötni,most mégis nyelem a könnyeim...megyek is még az utolsókat készülődni,aztán aludni...utoljára itt :( .

7 megjegyzés:

brü írta...

Én is pont igy éreztem, amikor elköltöztünk..oda született Petra, stb, stb...3 éves koráig ott laktunk...pedig utáltam, de megkönnyeztem :)

szandra írta...

Jujj,de megértelek, pedig nekünk még gyerekünk se volt, mikor költöztünk....

Ebdette írta...

Könnyeket csaltál a szemembe :) Ne felejtsd el megszámolni elalvás előtt a szobasarkokat...én itt elfelejtettem és meg is van az eredménye :(

Bibécske írta...

Nekem is könnyeket csaltál a szemembe) remélem itt is olyan boldogok lesztek, ha nem boldogabbak:) és a számolást ne felejtsd el:)

Greta írta...

en tudom mirol irsz:)
egy honap mulva ugyazezt teszem majd..de ahogy irtad is,elore kell nezni...az emlekek mindig megmaradnak.
gyors bekoltozest kivanok!:)

hermi67 írta...

Meglátod, jó leszminden. Puszi♥♥♥♥♥

picuranyu írta...

Most egy kicsit nehéz, olyan, mintha az ember maga mögött hagyná a múltját. De ez hamar elmúlik majd. :) Az új lakás pedig micsoda boldogságot hoz majd!

 

Domi és Bálint Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea