2009. január 24., szombat

november

Bejegyezte: Lidi dátum: 22:13

Grillcsirke:D

2008-11-29 20:32 szombat#

Egy kis nosztalgia:

Olyan sokszor gondolok arra,hogy vajon milyen lesz a tesó,mennyire fognak egymásra hasonlítani.

Ui:ekcéma letudva és úgy néz ki,hogy a fülgyuszit is megúsztuk ennyivel(kopp-kopp).

Uh

2008-11-29 11:52 szombat#

Megjöttem az ultrahangról,minden rendben találtatott.Azt mondta a dokim,hogy minden emberi számítás szerint méhen belüli és élő terhesség.Jajj,de nagyon nagy kő esett le a szívemről.A gép szerint 7 hetes és 1 napos,crl 10 mm.Mostmár biztos,hogy lány,azért ilyen picurka.Jó tanácsot is kaptam a rosszullétek ellen:ha semmi más nem használ,akkor várjam ki,amíg elmúlnak.Két hét múlva kell visszamennem,akkor lesz rákszűrés és minden kötelező,szóval hivatalosan is indul majd a terhesgondozásom.Madarat lehetne velem fogatni,úgyhogy hétvégén adok is az érzésnek és körbe-karácsonyi-nagytakarítom a lakást.

Holnap ultrahang

2008-11-28 19:56 péntek#

Nagyon izgulok

Fülészeten

2008-11-28 13:58 péntek#

Mit is mondhatnék?Szörnyű volt.Domi nagyon nagyon sírt(és én is ).Már amikor a 'lefogó ember' ölébe került,akkor rázendített és úgy ordított,mint még soha.A doki kitisztította a fülét,kent bele valami krémet és vattával betömte,amit holnap reggelig benne kell hagyni.Fülgyulladása van,valószínűleg attól,hogy hajmosásnál sampon mehetett bele.Én nem is gondoltam volna,hogy a babasamponok meg a fürdetők ilyen problémát okozhatnak.Ezentúl persze óvatosabb leszek,bár azért eddig sem piszkáltam bele a fülébe.Kedden még visszaviszem kontrollra,de nagyon remélem,hogy addigra meggyógyul szegénykém.

Majd lesznek másik képek is Róla :D

2008-11-27 20:59 csütörtök#

Jó sok minden

2008-11-27 20:43 csütörtök#

Hu,hihetetlen jólesik behuppanni egy ilyen fárasztó nap után az igazgatói székembe.Annyi minden írnivalóm van,nem is tudom hol kezdjem.

Talán a legfontosabb,hogy úgy néz ki,Domikám beteg.Miután írtam a nemalvós bejegyzésem,szinte el is vágták Domi ébredéseit,de kedden éjjel megint nagyon sokszor sírt fel.Nem gondoltam bajra,de aztán napközben is nyügi volt és játék közben,ha véletlenül a füléhez értem,akkor nagyon keserves sírásra fakadt.Délutánra már gyanús volt,hogy valami baj lehet,de sajna a dokink csak másnap délután rendelt.Estére 37,3 volt a hője popsiban,levonva.Adtam neki Panadol babyt,és együtt aludtunk.Sokszor felsírt,de azért nem volt olyan vészes.Ma reggel is jó kedvvel ébredt,37,1 volt levonás nélkül,úgyhogy emiatt sem kellett szerencsére aggódni.De aztán napközben megint kezdődött a sírdogálás.Étvágya és a kedve is szerencsére jó.Na aztán délután levittem a dokihoz,megvizsgálta,meghallgatta a tüdejét,megnézte a torkát meg a fülét is,de szerencsére mindent rendben talált.Azért a biztonság kedvéért kaptunk beutalót a fülészetre,holnap ott is kezdjük a napunkat.Előre félek,hogy hogy fog ez neki fájni.

A másik beszámoló,amivel még adós vagyok az a keddi ultrahang.Nem írtam azonnal,ahogy hazaértem,mert egy kicsit csalódott voltam,de mára már azért nem vagyok olyan pesszimista.Sajnos nagyon beleéltem magam abba,hogy majd végre kapok egy ellátási lapot,amivel felkereshetem a védőnőt. Hát nem így volt,fejetlenség volt bent a szülészeten,a dokim is rohant, így csak egy pillanatra nézett ránk.Azt mondta úgy néz ki,hogy ott van és úgy néz ki,hogy jó helyen.Én ennél többre számítottam,de mindegy.Mondta,hogy szombaton ügyel,menjek be reggel és akkor majd alaposan megvizsgál és megnéz.Jó lenne már,legalább egy szívhangot nézni.

Mostanában úgy összejön minden,vagy lehet ,hogy csak a hormonjaim tombolnak és attól látok ilyen rossz oldalról mindent...de ma este már felcsillant egy kis remény,hogy azért egyszer csak lesz megint jó kedvem

vááá

2008-11-26 18:54 szerda#

...elszállt,amit írtam

fürcsi után

Uh keddig halasztva:(

2008-11-23 10:58 vasárnap#

Nagyon vártam a mai napot a tesókukk miatt,de úgy néz ki,hogy a front megindította a babákat is,így sajna a dokim el van bent havazva és nem tud fogadni.Mindegy áttettük keddre,talán jobb is,akkor kapok papírt ,amivel rögtön mehetek a védőnőhöz.Jajj azt nagyon várom már.

Egyébként egyre rosszabbul vagyok,minden tünet egyszerre.A fiúk most el is mentek itthonról,hagynak pihenni.

Ekcéma:(

2008-11-20 19:54 csütörtök#

Dominak ekcémás a kis combja.Na nem az a fajta randa,piros hólyagos,hanem első ránézésre inkább csak száraz bőrnek tűnik.Már régebben észrevettem neki,de annyira nagy figyelmet nem fordítottam rá,kenegettem és ennyi.Aztán szerdán rákérdeztem a tanácsadáson és akkor mondta a doktornő,hogy ez bizony ekcéma.Amíg nem piros,addig nem okoz gondot,viszont sajna búcsút kell intenünk az imádott Gabi fürdetőnknek,mert valószínűleg arra lehet érzékeny.Úgyhogy visszatérünk a jó öreg gyógyszertári fürdetőkenőcshöz,amit én annyira,de annyira nagyon utálok.Se íze,se bűze,de még csak egy icipici habja sincs,amit pedig Domi úgy imád.

Egyébként a pancsolásba egyre jobban belejött a minimanó,tegnap pl. felfedezte,hogy a lábaival mekkorákat tud pacsálni,ha fel-le húzogatja őket.Olyan édes,meg tudnám zabálni.Kapaszkodik a kád szélébe és csak nagy komoly arccal rúgja a vizet.Akkora bohóc.

Mijauuu:D

2008-11-20 14:21 csütörtök#

A szombati megasztár eszembe juttatott egy dalt a gyerekkoromból:

Mindenféle

2008-11-19 18:08 szerda#

Délután beletapostam kisfiam lelkivilágába.Úúúúgy volt,hogy sétáltunk és srácok kosaraztak és Domi olyan nagyon bambulta őket,hogy még vissza is fordult a babakocsiból.Erre én, a gonosz anyja mondtam neki,hogy ehhez a sporthoz sajna az ő 72 centije édes kevés lesz.

Hétfőn végre elkészült az új autónk.Gyönyörű és hihetetlen kényelmes,szegény Puntonk ehhez képest fapados volt.Tegnap fel is avattuk egy teszkózással.Majd persze mutatok képeket is,ha egyszer világosban itthon lesz.

Ma egyébként egész nap tök jól éreztem magam,a szörnyű álomkórt leszámítva.Úgy érzem,hogy bárhol,bármilyen helyzetben el tudnék aludni.Ez Domival is épp így volt annak idején.Látszik,hogy tesók.

8 hónap

2008-11-18 07:50 kedd#

El sem hiszem,hogy Domi ma már nyolc hónapos nagyfiú.Nagyon jó érzés végigkövetni,ahogy egy kis magatehetlen csomagocskából ilyen erős kisbaba lett.Az utóbbi pár hétben látványosan sokat fejlődött.Lássuk:

Beszédfejlődés:

Az eddigi be-be,ba-ba ,pe-pe és hasonló szókapcsolatok már egészen komoly 'szókinccsé' alakultak.Gyakran 'mondja',hogy:ez.Szinte minden 'ez' neki.Biztos nem direkt,mindenesetre nagyon vicces,amikor ráveti magát valamire és egyből kezdi,hogy ez-ez.A másik ilyen gyakran használt kifejezése a 'hát-öö'.Ezen is jókat szoktam röhögni,mikor megkérdezem,hogy Domikám nyügi napod van ma-és erre ő:hát-ööö.Meg múltkor is fürcsi előtt hasra fordult,hogy elérjen egy játékot,de felmérte,hogy túl messze van.Ahhoz is annyit fűzött,hogy hát--ö,és visszafordult hátra játszani tovább valami mással.Sokszor olyan,mintha tudná,hogy mit 'beszél'.

Szociális fejlődés:

Egyre gyakrabban veszem észre az utcán vagy boltban vagy bárhol,hogy megkülönböztet neki tetsző és nem tetsző embereket.Először mindig méreget,aztán ha valaki szimpatikus neki,akkor hatalmas mosolyt ragyogtat rá.Annyira imádnivaló.

A másik pedig,hogy már nyújtja a karjait,ha azt szeretné,hogy vegyem fel.Nem tudok neki ellenállni,annyira,de annyira aranyos.Az orvosnál is,mikor szurit kapott,úgy fordult felém és csimpaszkodott belém,hogy azt hittem a szívem szakad meg.Fürdés után is ha mondom neki,hogy na gyerünk kifele,akkor már nyújtja is a karjait.Hihetetlen,milyen kis okos és szó szerint egyik napról a másikra.

Mozgásfejlődés

Végre valahára rászánta magát az én lusta nagyfiam is,hogy négykézláb húzza magát és akár ha csak egy pár centit is,de kússzon előrefele.A forgás minden irányba már nagyon megy neki,bárhova odagurul pillanatok alatt.Felülni is szépen tud már,csak ez a fránya mászás fog ki rajta.Talán egyszer majd abba is belejön.

Kicsit megint elfogult és érzelgős lett a bejegyzés,dehát ha egyszer eddigi életem legszebb nyolc hónapját köszönhetem neki,akkor azt hiszem elnézitek.

6+3

2008-11-18 06:31 kedd#

Ma reggel hányással indult a napom.Viszont azóta tökéletesen jól vagyok,mégiscsak kezd nagyon hasonlítani ez a terhességem az előzőre.Ha esetleg van még valami terhességi tünet,akkor úgy érzem az sem fog kímélni,hamár eddig minden összejött

Alvás? ammegmi?

2008-11-17 20:17 hétfő#

Említettem olyat egy vagy két héttel ezelőtt,hogy kipihent meg friss lennék??Áááá,hülyeséget beszélhettem...biztos a hormonok.Szörnyen,de nagyon nagyon álmos vagyok...meg jó hülle,hogy most is itt pötyögök,ahelyett,hogy aludni mennék.Domi hihetetlen éjszakákat produkál.Kezdődött két (vagy talán kicsit több) hónapja egy-két ébredéssel,amire elég volt egy kis hátsimi meg egy puszi.Ettől még viszonylag kipihenten is tudtam ébredni reggelente,igaz az is egyre korábbra került át.Az addigi 5.30-6 helyett inkább 4.30-5 körül volt az ébresztő.Aztán egyre gyakoribbak lettek az éjjeli ébredések,amikhez már a simi meg bújás sem volt elég...nem is ragozom tovább.Most odáig jutottunk már,hogy kábé óránként ébred és 20 percig dajkálni kell,hogy vissza tudjam tenni.Egyszóval nekem pihenésre elég minimális idő jut.Egyébként egy évvel ezelőtt pl nem is gondoltam volna,de ennyi alvással is lehet teljes életet élni.

Ha esetleg van az önök ismerősei között,aki hasonló cipőben jár,akkor szívesen veszek minden jó tanácsot.(Ezt a Mónikában szokták mondani...onnan tudom,hogy régen még tudtam,mi az a tévénézés)

Brüngyi Gergőjének

2008-11-17 08:52 hétfő#

Sok szeretettel első névnapod alkalmából

az első 12 hét

2008-11-16 09:00 vasárnap#

Olyan fura,hogy hiába második terhesség és hiába gondolnám,hogy a 'rutinmegazévek'...mégis megviselnek megint a babavárás tünetei.Hányingerrel kelek reggel és azzal is fekszem este,egész nap csak szédelgek,gyenge vagyok...aludnék.Most nem panaszképp mondom,mert szerencsére a rosszkedv hormonok már meguntak engem.Biztosan elegük lett az állandó nyavajgásból,mert az nagyon megy ezzel a manóval is.Tudom,hogy a hányinger ellen ennem kéne,de alig bírok magamba imádkozni valamit reggel..Sok minden miatt várom már a 12.hetet.

Juhhuuu

2008-11-15 19:54 szombat#

....és igen,Dominik négykézláb ringatja a popóját...na csak összejön.

Videók

2008-11-15 13:41 szombat#

kaja után ilyen kis elégedett

Cumizik


Brünek:óccsó játék kategória győztes videó,falramászás

Képek

2008-11-15 13:36 szombat#

Hoztam egy pár képet,még mindig telósak,mert nincs új fényképezőnk

játszós:

Még álmában sem engedi el a játékait

Hihi

Fürdős:

+1,mert ez olyan jól sikerült

Panaszkodás---nem kevés

2008-11-13 20:21 csütörtök#

Nem nagyon futotta mostanában hosszabb bejegyzésre,de megvan az oka.Ezerrel törtek rám a terhesség tünetei,amiket eddig 'hiányoltam'.Émelygés,hányinger,krónikus fáradtság...jobbik esetben felváltva.Ha ez nem lenne elég,társul még hozzá egy éjjel-nem-alvó,örökmozgó lassan-8-hós törpördög.Na meg persze,hogy az apukáját már hetek óta csak reggel látom kutyafuttában,de holnap már kész lesz végre az a hülye szuper autónk .Szegénykém rendszeresen 10 után jár haza,nem is tudom melyikünk van ki jobban.Jééé,most hogy leírtam,már nem is vagyok letörve,valahogy így leírva semmiségnek tűnnek,szuper.

Domiról is lenne mit írnom,hihetetlenül megugrott a fejlődésben(na nem,nem mászik),de azzal mostmár megvárom a nyolc hónapos leltárt.

Tanácsadás

2008-11-13 09:36 csütörtök#

Tegnap a dokinéninél jártunk a második pneumo oltásért.Domi iszonyúan sírt, még talán jobban, mint az előzőnél.A szívem szakadt meg érte,szegénykém vígasztalhatlan volt.Egyúttal méreckedett is,73 centi és 9200 gramm a 'csöppem'.

A légzésfigyelőt meg jól itthon felejtettem...csak tudnám hol jár az eszem?!

Álmatlanul...

2008-11-10 19:48 hétfő#

...fog most telni néhány éjszakám,attól félek.Ma reggel hirtelen felindulásból elcsomagoltam a légzésfigyelőt.Szívem szerint minimum 18 éves koráig használnám,de erőt kellett már vennem magamon és eltenni.Főleg azért,mert a doktornőtől béreljük és eddig minden hónapban elfelejtettem fizetni a havidíjat,így akár vehettünk volna egy újat is ennyi erővel.Késő bánat, na majd júliusban.

Kedvencek

2008-11-10 11:39 hétfő#

Kislükém kedvenc játékai:

1.Bármiféle és bármekkora méretű műanyag,üdítős palack

2.Popsikenőcs tubusa

3.Popsitörlőkendő zacskója

4.A kocsicipője

5.A sapka megkötője

(Van még egy,de az nem publikus,akinek fia van tudja. )

Nincsenek extra igényei.

Csak úgy...cím nélkül

2008-11-09 19:42 vasárnap#

Olyan nagy hévvel ültem le írni,most mégsem jut eszembe semmi.Amióta megreformáltam a napirendünket,azóta szinte mást sem csinálunk,mint sétálunk.Sajna Domi apája megint egész hétvégén dolgozott,még mindig nem ért haza.Utálom,dehát tudtuk,hogy ez lesz a nagyobb autó ára,de remélhetőleg azért a héten már elkészül vele végre.

Tegnapi iszonyú rosszullétem szerencsére ma reggelre elmúlott,csak néha szédültem meg és jött rám az émelygés.Érdekes egyébként,hogy ez a terhességem már most mennyivel másabb,mint Domimmal volt.Vele az elejétől kezdve híztam,szörnyű,leírhatatlan fáradtság kínzott hetekig.Most eddig egy hét alatt -1 kilónál tartok és kipihentebb vagyok,mint bármikor mióta kisfiam megszületett .Fura,hogy most nincs időm egész nap a terhességemen agyalni,csak néha villan be,hogy ott azért mégiscsak növekszik valaki.Mindig mire túlvagyunk az esti rutinon,van egy kis időm magammal-magunkkal foglalkozni,ezért az utóbbi időben éjfélig is fent vagyok és tervezgetem kiscsaládunk mindennapjait.Egyelőre nehéz még elképzelnem,hogy miylen lesz két minivel,de nem félek.Domival is azonnal sikerült összerázódni,nem hiszem,hogy a tesóval nagyon nagy gondok lennének.Már elképzeltem magunkat kirándulás,nyaralás,strandolás közbenHát igen,nem véletlen...azért hiányzik a nyár...

Ui.: Nina Grunfeld klasszikusa a Terhesség hétről hétre 8 hónap után visszakerült a vécénkbehihi

 Katt

Ott van:D

2008-11-08 10:41 szombat#

Na voltamHüvelyi uh volt,ez egy picit meglepett,de egyáltalán nem volt olyan kellemetlen,mint amilyennek gondoltam.A dokim azzal kezdte,hogy hát igen ez,az.Nagoyn pici még,terhességre utaló jelnek mondta és hogy kialakulóban van a petezsák.Nem tudom,miért számítottam másra,hisz szólt is előre,hogy lehet,hogy látszani sem fog még.Egyelőre a lényeg,hogy ott van és jó helyen van.Két hét múlva kontroll.

...ja és annyira,de annyira jó érzés volt megint ott lenni.

Gyógytornán

2008-11-06 20:22 csütörtök#

Megjártuk Erzsi nénit,a konduktort...hát nem mondhatnám,hogy megnyugtatott...sőt.Azt hittem,hogy majd kezdjük azzal,hogy megdícséri Domit,hogy milyen szépen ül,de nem.Azt mondta,hogy amíg nem tud kúszni-mászni,addig ne engedjem ülni.De hogy?Már a babakocsiban is magától ül fel,ha fekve lenne,akkor valószínűleg végigordítaná az utatmeg egyébként is hogy?Nyomjam le,ha felül vagy mi?Nem értem.Mutatott egy tornát,illetve mozgássort,amivel mászásra tudom bírni Domit,de nem tudom,hogy akarom-e..most kényszerítsem arra,amire még talán nem is érett a kis idegrendszere?!Na kellett nekem ma elmenni,csak még jobban össze vagyok zavarodva

Erzsi néni egyébként nagyon jó szakember,ezer éve pici babákkal foglalkozik,szóval nem kételkedem a szavaiban,épp ezért zavarodtam össze.

szülési láz

2008-11-06 17:36 csütörtök#

Úgy tűnik,hogy 2008.03.18.-án valami lehetett a szekszárdi szülészet akut szobájának a levegőjében.A csaj,aki 4 órával utánam szült szintén császárral most 10 hetes terhes.Megbeszéltük,hogy bevárjuk egymást és megint egy napon szülünk

Szombaton uh

2008-11-05 20:26 szerda#

Ma délután hazafele jövet -micsoda szerencsés véletlen- a dokimmal futottunk össze.Egyelőre nem akartam még felhívni,de mivel megkérdezte,hogy mi újság,nem bírtam volna ki,hogy ne mondjam el neki a tesztet.Féltem,hogy szóvá teszi,hogy nem rég szültem,meg a heg,meg stb...de szerencsére nem,jól esett,hogy iylen kedves volt,meg is nyugodtam nagyon.Szombaton ügyeletes lesz,mondta ,hoyg menjek be,megvizsgál...váóóó és jupiiii.Legyen már szombat (igaz azt is mondta,hogy lehet,hyog még semmit nem fog látni)

Kisfiúból nagytesó

2008-11-04 20:19 kedd#

Ma este masszírozás közben elmeséltem Domimnak,hogy ahol nem is olyan régen még ő lakott,oda most beköltözött egy másik kisbaba,akinek ő lesz majd a szép,okos nagytestvére.Meséltem neki arról is,hogy most a kistesót is ugyanolyan nagy szeretettel és izgalommal várjuk,mint ahogy őt vártuk.Nagyon nem hatotta meg a dolog,csak néha pillantott rám fel a fogkeferágásból.Azért remélem,hogy ő is örülni fog.

Úgy döntöttem,hogy holnaptól új napirendre térünk majd át,mert a mostani helyzet kezd tarthatatlanná válni.Egész délelőtt,de mondhatnám,hogy egész nap csak nyekereg,méltatlankodik még akkor is,a ha játszom vele vagy ha kézben van,nappal fél óránál többet nem nagyon alszik egyhuzamban,az evése pedig háááát,hagy kívánni valót maga után.Nem tudom,mi lehet vele.Az éjszakákat most inkább nem is részletezném..A mai sétánál viszont rájöttem(mert két órát aludt egyhuzamban),hogy talán a rengeteg nyári séta és az egész napos friss levegő hiányozhat neki.Amióta beköszöntött az ősz,csak délután sétálunk egyet(a nyári kettő alkalom helyett).Szóval holnaptól megint beiktatunk két sétát,az egyiket 8-10-ig tervezem,ami után még főzni is nyugodtan tudok,a másikat pedig délutánra.Majd meglátjuk,hogy mi fog kisülni ebből így,remélem nyugodtabb nappalok és éjszakák.

A tesztek:)

2008-11-04 09:02 kedd#

Rossz sajnos a fényképezőnk,ezért nem tököltem a dátummal.és ezért nem tudok mostanában képeket feltenni sem.De amint tudunk,veszünk egy gépet,mert pocakképeket is szeretnék majd mutizni.

ez+az

2008-11-03 20:42 hétfő#

Először is szeretném mindenkinek nagyon szépen megköszönni a gratulációkat.El sem tudom mondani,mennyire jól esik♥♥♥.

Ma délelőtt megint vettem egy tesztet,csaknem bírtam ki hétvégéig.Pozitív lett,viszont nem sokkal erősebb,mint a szombati volt,remélem ez nem baj.Teljesen meg vagyok lepődve magamon,hogy milyen parás vagyok.Alig várom már,hogy mehessek a dokimhoz,de nem akarom túl korán felkeresni azért.Ma reggel felhívtam a védőnéninket,ő is azt javasolta,hogy még várjak legalább két-három hetet.Jujj,azt hogy fogom kibírni.Egyébként az álomkór még nem ért utol,a hányinger annál inkább,egész nap émelygek,de mondjuk egyáltalán nem bánom.

Domikám meg egyre jobban kezd aggasztani,azt hiszem a héten elviszem a gyógytornász nénihez,akihez jártunk a hipotóniájával.Egyszerűen nem hajlandó máshogy közlekedni,mint gurulva mindenhova.Se nem kúszik,se nem mászik,de mégcsak nem is próbálkozik.Egy látogatást mindenképp megér,hogy megnyugtasson vagy mutasson valami tornát neki.

Mesélem...

2008-11-02 08:03 vasárnap#

...úgy kezdődött az egész,hogy tavaly május,június körül elkezdtük tervezgetni,hogy nemsokára szeretnénk babát és aztán majd még jó sok tesót neki.Szerencsére mindketten nagy családra vágytunk mindig.Állandó ábrándozás tárgya volt,hogy majd reggelikészítés közben sok gyrekőc szaladgál a lábaink alatt a konyhában,sokat kirándulunk majd és stb...Aztán olyan szerencsénk volt,hogy ahogy szóba jött a babatéma,Domikánk rögtön meg is fogant.Most nem részletezem,hogy milyen szeretettel vártuk és hogy mennyire,de mennyire imádjuk,amióta megszületett,mert ezt úgyis tudjátok.Domi születése óta mindig is beszélgettünk róla,hogy nagyon kis korkülönbséget szeretnénk a gyerekek között,de mivel császárral szültem,tanácsos volt várni egy évet legalább.Végül,mikor október 4.-én megjött,úgy döntöttünk,hogy nem várunk tovább,nem védekezünk,ha sikerül akkor nagyon boldogok leszünk,ha nem ,akkor is lesz még bőven időnk próbálkozni.Így jutottunk el a tegnapi napig,amikoris reggel pozitívat teszteltem.Még mindig hihetetlen és rengeteg gondolat kavarog bennem,persze sok félelmem is van,de így terveztük,erre vágytunk,most pedig nagyon boldogok vagyunk.Kívánok magamnak újra egy problémamentes terhességet.

Ui:úgy érzem,hogy lány lesz

jujj 2.

2008-11-01 10:33 szombat#

Olyan boldog vagyok,csak ne legyen semmi baj

jujj

2008-11-01 10:24 szombat#

 Domitesó érkezik a kettes vágányon.váóóó

0 megjegyzés:

 

Domi és Bálint Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea